Most Shared Posts

Υπάρχει χαρά στο να μην κάνεις τίποτα; Πως να μειώσεις το stress

Published a few months ago in psychology , ΖΩΗ , ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ - 0 Comments

Πως να μειώσεις το στρες; Υπάρχει χαρά στο να μην κάνεις τίποτα;

Έχουμε φτιάξει μια κοινωνία που προωθούμε την καθημερινή τριβή με αυτό στο οποίο θέλουμε να γίνουμε καλοί, όμως, μήπως η χαρά μπορεί να βρεθεί και στο άλλο άκρο, την μοναχική ζωή;

Στο σημερινό άρθρο θα μιλήσουμε για το τίποτα!

Αλήθεια!

Το θεμα σήμερα είναι το πως να μην κάνουμε τίποτα κάποιες φορές μπορεί να μας βοηθήσει και να μας εξελίξει δραματικά!

Έχετε ακούσει πολλές φορές, και από εμένα, ότι το να είσαι πολυάσχολος είναι ευλογία!

Να μην γνωρίζεις ούτε τι μέρα είναι! Είναι μια από τις φράσεις – αξίες που χρησιμοποιώ πολύ!

Ο προβληματισμός μου όμως εδώ είναι, αν κάποιος δεν κάνει απολύτως τίποτα, γιατί μας κακοφαίνεται αυτό; Γιατί θεωρούμε ότι αυτός ο άνθρωπος έχει μειωμένη ικανότητα;

“Έχουμε αναπτύξει τις ζωές μας με το να είμαστε πολυάσχολοι και νιώθουμε ιδιαίτερα άβολα στην ηρεμία.”

Υπάρχει χαρά στο να μην κάνεις τίποτα;

Έμεινες μόνος σου με τον εαυτό σου; Ξέρω πολλά άτομα που προτιμούν να μιλήσουν με τον ζητιάνο της γειτονιάς παρά να μείνουν μόνοι με τον εαυτό τους.

Αναρωτιέμαι, γιατί κάποιοι δεν μπορούν να μείνουν μόνοι τους ούτε 2 λεπτά; Τι πρέπει να κάνεις όταν μένεις μόνος σου; Τι κακό σου έκανε ο εαυτός σου και δεν θέλεις να του κάνεις παρέα;

Οι άνθρωποι προτιμούν να δουν ταινίες, να βγουν έξω ώστε να πιουν αλκοόλ (=να δηλητιάσουν τον εγκέφαλο τους), κάνουν ποδήλατο 2 η ώρα τη νύχτα, έχουν σκύλους..

Είναι καλύτερο το να έχεις σκύλο και να δίνεις στον σκύλο την προσοχή σου απ’το να την δώσεις στον εαυτό σου; Δεν με νοιάζει ούτε στο 1 δευτερόλεπτο αν έχεις σκύλο, πρόβλημα σου, αλλά αλήθεια γνωρίζεις το τι μπορείς να κάνεις με αυτό που λέγεται προσοχή και το σπαταλάς έτσι;

Γιατί θες να ξεφύγεις τόσο πολύ του εαυτού σου;

Θέλω να το σκεφτείς λίγο αυτό. Θέλω να σε προβληματίσει αυτή η ερώτηση!

Θα σου πω την απάντηση στο γιατί θες να ξεφύγεις τόσο πολύ..

Η απάντηση είναι γιατί είσαι εθισμένος στις σκέψεις! Αυτό που δεν γνωρίζεις όμως, είναι ότι οι σκέψεις αυτές είναι ένα επικίνδυνο ναρκωτικό!

Έχεις ακούσει ποτέ κάτι τέτοιο από κάποιον; Σε αυτά τα insights δεν έρχομαι κάθε μέρα! Όταν έρχομαι σε τέτοιες ιδέες κοίτα να τις ρουφάς σαν σφουγγάρι!

Σου έχει τύχει ποτέ να σκέφτεσαι ασταμάτητα για ένα πρόβλημα σου;

Να μην μπορείς με τίποτα να σταματήσεις;

Να μια κακιά συνήθεια.

Και αυτή η συνήθεια είναι πολύ δύσκολη στην διάλυση της! Δεν είναι όμως ανέφτικτο!

Το online course μου, morning energy step by step, μιλάει γι’αυτά τα πράγματα και πως να πάρεις εσύ τον έλεγχο πίσω. Δοκίμασε να πάρεις την δωρεάν εκπαίδευση στο www.morning.gr όσο την έχω ακόμα ανοιχτή!

Αν θέλεις να είσαι διαυγής στην σκέψη σου αυτήν τη δραστηριότητα πρέπει να την σταματήσεις και μπορείς να το κάνεις. Έχει γίνει, το έχω κάνει προσωπικά!

Η μοναξιά για το πνεύμα είναι ό,τι το φαγητό για το σώμα

Κατά πόσο τειρείς αυτόν τον κανόνα και κατά πόσο καταλαβαίνεις ότι το παραπάνω είναι κανόνας και όχι ιδέα; Αν θες μπορείς να αφήσεις σχόλιο από κάτω στο θέμα αυτό, με ενδιαφέρει η άποψη σου!

Παρακάτω θα σου πω πως να αφήσεις το μυαλό σου στην ησυχία του.

Πως να μειώσεις το stress

1.Μείνε μόνος σου χωρίς επιρροές και αποσπάσεις προσοχής.

Χωρίς τηλεόραση, χωρίς φίλους, χωρίς γονείς, χωρίς σκύλους και γάτες, χωρίς παιδιά, χωρίς κινητό και υπολογιστή.

2.Προσπάθησε να βρεις την μία επόμενη μεγάλη κίνηση σου

Αυτό είναι που πρέπει να κάνεις. Να δεις που βρίσκεσαι τώρα χωρίς εγωισμό, να δεις που πραγματικά θέλεις να βρεθείς.

Και απλά να φανταστείς ποια είναι η πιο λογική κίνηση που έχεις να κάνεις για να φτάσεις εκεί.

Πρέπει να βρεις την μία κίνηση που θα φέρει το μεγαλύτερο αποτέλεσμα! Υπάρχει κάτι τέτοιο απλά δεν είναι εύκολο να δεις με το υπάρχον μυαλό στο υπάρχον περιβάλλον.

Γι’αυτό και θα αλλάξεις περιβάλλον και φυσιολογικά θα αλλάξει και το μυαλό σου!

3.Βρες ένα ωραίο μέρος στην φύση και άραξε για 5 ώρες

Εδώ είναι το κλειδί. Φύση, χαρτί στυλό και μοναξιά.

Αν θες μπορείς να κοιμηθείς κιόλας! Προσπάθησε να σε πιάσει ύπνος σκεπτόμενος την μεγάλη σου κίνηση.

4.Πάρε βαθιές αναπνοές

Γενικά για να ηρεμείς το μυαλό σου 2 πράγματα έχεις να επηρρεάσεις. Νούμερο ένα το περιβάλλον σου, δηλαδή το να φύγεις από το περιβάλλον που σε κάνει να αισθάνεσαι έτσι. Νούμερο δύο το πως αναπνέεις.

Το πως αναπνέεις είναι ο πιο γρήγορος τρόπος να επηρεάσεις τον εγκέφαλο σου.

Έχω κάνει ένα πολύ καλό άρθρο για το πως πρέπει να αναπνέουμε μπορείς να το διαβάσεις εδώ, και επίσης έχω κάνει ένα άρθρο για το πως έχεις ψυχική ηρεμία.

Στην επιτυχία σου,

Λευτέρης Χατζηιερεμίας

Αν σου άρεσε το άρθρο μου κάντο κοινοποίηση με τους φίλους σου.

Μπορείς επίσης να κάνεις κάποιο σχόλιο από κάτω και να μπεις στην κοινότητα στo Facebook!