Πως να γίνεις Influencer στο Instagram το 2018 (Video) - Λευτέρης Χατζηιερεμίας (Terry Hatziieremias)

ΕΠΙΤΥΧΙΑ – ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ – MARKETING – ONLINE BUSINESS

Πως να γίνεις Influencer στο Instagram το 2018 (Video)

Published 6 months ago in Μarketing - 0 Comments
Πως να γίνεις Influencer στο Instagram

Τα social media και ιδιαίτερα το Instagram είναι ένα από τα αγαπημένα μου θέματα για ανάλυση και θεωρώ ότι είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους να κερδίσεις περισσότερες και μεγαλύτερες δουλειές αν το κάνεις σωστά. Στο σημερινό άρθρο θα σου πω τα μυστικά του πως να γίνεις Influencer στο Instagram, τι να κάνεις, τι να μη κάνεις, αλλά και τι λειτουργεί αυτή τη στιγμή στην πλατφόρμα γενικότερα.

Ονομάζομαι Λευτέρης Χατζηιερεμίας και είμαι High Performance και Online Business Coach. Τα social media είναι ένα πολύ μεγάλο μέρος της δουλειά μου και με λύπη μου λέω ότι οι άνθρωποι δε γνωρίζουν πως να τα μοχλεύσουν σωστά και να τα χρησιμοποιήσουν. Αυτό φυσικά για μένα είναι καλό αλλά κάποιες φορές πονάνε τα μάτια μου όταν είναι να καταναλώσω περιεχόμενο από αυτές τις πλατφόρμες.

Σε αυτό το άρθρο θα σου δείξω πως να γίνεις Influencer στο Instagram το 2018. Ουσιαστικά θα σου πω πως να βγάλεις περισσότερα λεφτά, πως να έχεις μεγαλύτερη επιρροή στην αγορά αλλά και πως μπορώ εγώ να σε βοηθήσω με αυτό το παιχνίδι, γι’αυτό συνέχισε να διαβάζεις με προσοχή αυτό το άρθρο.

Πόσο σημαντικό είναι το Instagram;

Ας ξεκινήσουμε με το πιο βασικό. Πόσο σημαντικό είναι το Instagram και γιατί να επιλέξεις να γίνεις εκεί Influencer; Αρχικά να πω ότι το Instagram είναι property του Facebook. Για όσους δε ξέρουν το Facebook είναι ένα από τα πιο εκλεπτυσμένα marketing εργαλεία αυτή τη στιγμή στον κόσμο μας.

Οι περισσότεροι ξέρουν το Facebook ως ένα μέρος για να επικοινωνήσουν και δουν βίντεο με γάτες ή που και που κανένα motivation video. Η πραγματικότητα όμως είναι ότι το Facebook είναι ένα τρομερό marketing εργαλείο που πρέπει ο καθένας να έχει στη φαρέτρα του.

Το Instagram τώρα έχει αγοραστεί από το Facebook για 5 δισεκατομμύρια δολλάρια. Το νούμερο είναι φυσικά εξαιρετικά μικρό για το πόσο δύναμη έχει η πλατφόρμα έτσι; Γιατί είπα όμως όλα αυτά; Ο λόγος είναι ότι επειδή ακριβώς το Instagram ανήκει στο Facebook, αυτό το κάνει ένα τρομερά αξιόπιστο εργαλείο που το μόνο σίγουρο είναι ότι δε θα πεθάνει σύντομα.

γιατί το ινσταγκραμ

Πίσω από αυτούς τους κολοσσούς, υπάρχουν πολύ ιδιαίτερες ομάδες εξειδικευμένων ατόμων που κάνουν τα πάντα για να κρατήσουν τον κόσμο μέσα στις συγκεκριμένες πλατφόρμες. Αυτό κάνει τη δική μας ζωή εύκολη γιατί έχουμε πρόσβαση σε τρομερά εργαλεία εντελώς δωρεάν και όπως είπα και πιο πάνω, οι προσπάθειες μας να αυξήσουμε κοινό δε θα πάνε χαμένες γιατί τα μεγάλα αυτά παιδιά έχουν έρθει για να μείνουν.

Ένας άλλος λόγος που είναι σοφό να επιλέξει κανείς το Instagram ως πλατφόρμα τοποθέτησης είναι το community.

Η κοινότητα των ατόμων που παρακολουθούν το Instagram είναι άτομα τα οποία δε ανέχονται το κακής ποιότητας περιεχόμενο και επίσης έχουν υψηλές προσδοκίες από τους δημιουργούν. Αυτό είναι τρομερά θετικό γιατί σημαίνει ότι οι καλύτεροι θα κερδίσουν το παιχνίδι.

Τέλος να προσθέσω ότι όλοι χρησιμοποιούν ad blockers. Αυτό σημαίνει ότι οι διαφημιστές χάνουν πρόσβαση σε ποιοτικά μάτια. Στο Instagram όμως μπορεί εύκολα να σε βρει κάποιος διαφημιστής (ειδικά αν δίνεις το email σου στο bio) και να συνεργαστεί μαζί σου. Αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί πολλά χρήματα που οι επιχειρήσεις τα έχουν για ξόδεμα, πηγαίνουν τώρα σε Influencers στο Instagram. Αυτό ονομάζεται Influencer Marketing.

Τι σημαίνει το να είσαι Influencer;

Influencer βγαίνει από τη λέξη Influence που σημαίνει επιρροή. Άρα Influencer είναι αυτός που επηρεάζει τις αποφάσεις του κοινού. Αν για παράδειγμα βρίσκεσαι μέσα στο feed και δεις ένα απόσπασμα από βίντεο στα Stories κάποιου που σε εμπνέει και στο τέλος του βίντεο σου λέει ότι για να δεις ολόκληρο το βίντεο στο YouTube κάνε Swipe up και το κάνεις.

Αυτό σημαίνει ότι σε επηρέασε να κάνεις κάτι που μάλλον δε θα έκανες σε άλλη φάση. Άρα αυτός θεωρείται Influencer.  Εμείς θέλουμε να είμαστε τέτοιοι γιατί αν το κοινό κάνει “αυτό που του λέμε”, θα προσελκύσουμε περισσότερους διαφημιστές. Άρα περισσότερα χρήματα.

ινσταγκραμ

Δεν είναι πάντα καλό να πας viral

Το Instagram δεν έχει μέσα στον αλγόριθμο του το share. Αυτό σημαίνει ότι δε γίνεται κάποιος να αναδημοσιεύσει ένα ηλίθιο βίντεο με γάτες. Φυσικά το να μην υπάρχει το share σημαίνει ότι κάτι δε μπορεί να πάει viral έτσι; Και αυτό για μένα είναι θετικό.

Δε θα πω εδώ τα θετικά του να πάει κάποιος viral όμως θα σου πω ότι ως δημιουργός όσο καλό μπορεί να σε κάνει το virality, τόσο ζημιά μπορεί να κάνει αντίστοιχα. Αν είσαι νέος δημιουργός και δεν είσαι έτοιμος να δεχτείς κριτική ή γενικότερα πολλά μάτια, το να πας viral μπορεί να σε “κάψει” πολύ εύκολα.

Επίσης θα σκέφτεσαι τι να κάνεις μετά συνεχώς και αυτό θα σε βγάλει εντελώς εκτός από τα νερά σου γιατί δε θα είσαι ο εαυτός σου.

Το Instagram σε προφυλάσσει ως δημιουργό

Το ενδιαφέρον με το Instagram είναι ότι σε προφυλάσσει ως δημιουργό. Από τη μία μεριά σου δίνει τη δυνατότητα να πεις σε βίντεο κάποιες ιδέες σου αν το επιθυμείς μέσω των Instagram Stories ή των ενός λεπτού βίντεο, από την άλλη μεριά και να μην κάνεις ποτέ βίντεο, δε θα πειράξει και κανέναν.

Για παράδειγμα στο YouTube πρέπει οπωσδήποτε να μιλήσεις στην κάμερα μέσα στο βίντεο σου έτσι; Αυτό πολλές φορές μπορεί να προκαλέσει διαταραχή στο κοινό αν αυτά που θα πεις δε τους βρίσκουν σύμφωνους. Στο Instagram δεν έχεις τέτοιο πρόβλημα αρκεί φυσικά να δίνεις ποιοτικό περιεχόμενο.

Τι να ποστάρεις;

Ωραία αρχίζουμε και μπαίνουμε στο ψητό σιγά σιγά. Την ερώτηση που μου κάνουν όλοι ανεξαιρέτως. “Λευτέρη, θέλω να ξεκινήσω με το Ίνσταγκραμ αλλά δε ξέρω τι να ποστάρω!” Κατ’αρχάς εδώ να ξαναπώ ότι αυτό το άρθρο είναι σοβαρότατο και απευθύνεται μόνο σε άτομα που θέλουν να γίνουν Influencers και βασικά έχουν κάτι να πουν με τη δουλειά τους.

Για να ποστάρεις περιεχόμενο πρέπει να έχεις κάτι ουσιαστικό να πεις ή να δείξεις.

Να έχεις κάτι ουσιαστικό να πεις ή να δείξεις. Σημαντικό έτσι; Σκέψου το λίγο. Γιατί εγώ να κάτσω και να δω το περιεχόμενο σου; Τι μου προσφέρει; Αυτό είναι κάτι που σκέφτονται τα άτομα που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα πριν ακολουθήσουν κάποιον. Πρέπει το περιεχόμενο σου να δίνει αξία στα άτομα και στο κοινό σου. Το καλύτερο άρα που έχεις να κάνεις είναι να ποστάρεις κάτι που το κοινό σου θεωρεί ως υψηλή αξία.

Related Article: Πως να προβάλλεις σωστά τον εαυτό σου

Τώρα το τι θεωρούν αξία θα το καταλάβεις από το engagement, δηλαδή την αλληλεπίδραση που έχεις. Παρακάτω θα σου δείξω δύο φωτογραφίες από τον λογαριασμό μου στο Instagram.

Η πρώτη φωτογραφία έχει κανένα σχόλιο και 148 likes, η δεύτερη έχει δώδεκα σχόλια και 240 likes. Ο βασικός λόγος που πιστεύω ότι έγινε αυτό είναι ότι η πρώτη φωτοφραφία έχει λέξη που τους φαίνεται δύσκολη. Η λέξη Mantra. Δεν την κατανόησαν γιατί πολλοί δε γνωρίζουν Αγγλικά. Και επίσης ο άλλος λόγος σχετικά με τα σχόλια είναι ότι στη δεύτερη φωτογραφία τους ζητάω να μου κάνουν το σχόλιο τους. Να γράψουν ναι αν συμφωνούν με αυτό που διαβάζουν.

Αυτές τις εικόνες για όσους αναρωτιούνται, τις κάνω screenshot από τον λογαριασμό μου στο twitter και από πάνω τις επεξεργάζομαι ασπρίζοντας τις άχρηστες πληροφορίες. Μετά τις κάνω crop σε εφαρμογή στο κινητό και τις ανεβάζω στο Instagram στο σωστό format. Το αναφέρω γιατί μου πήρε καιρό να συνειδητοποιήσω πως το έκαναν αυτό.

Συνέπεια, συνέπεια, συνέπεια

Αν θες να ηγηθείς σε άλλους ανθρώπους στα social media, εκτός από τα βιβλία που πρέπει να διαβάσεις και το βίντεο μου περί ηγεσίας που πρέπει να δεις πρέπει έχεις συνέπεια στην παραγωγή περιεχομένου σου. Αν θες να αποκτήσεις κάποια σχέση με το κοινό σου και να τους κάνεις να σε εμπιστεύονται και να σε αγαπούν, πρέπει εσύ να είσαι εκεί γι’αυτούς καθημερινά και να δίνεις αξία.

Για παράδειγμα εγώ και στους δύο μου λογαριασμούς στο Ίνσταγκραμ, ανεβάζω κάθε μέρα περιεχόμενο και γνωμικά που τα φτιάχνω κάθε πρωί εγώ ο ίδιος. Το κοινό μου το εκτιμά αυτό που κάνει και μου στέλνει την αγάπη του και επίσης παίρνει αξία γιατί μπορεί κάποιο μήνυμα να του καλυτερεύσει τη μέρα του. Αυτήν την πολύ όμορφη σχέση δε θα την αποκτούσα αν δεν ανέβαζα ποιοτικό περιεχόμενο καθημερινά.

Επίλογος

Αυτά είχα να πω για αρχή για την πλατφόρμα του Instagram και για το πως να γίνεις Influencer. Αν σου άρεσε το άρθρο και θέλεις να το μοιραστείς με τους φίλους σου παρακαλώ πάτα το κουμπί που λέει share! Επίσης Στα σχόλια από κάτω βάλε το link από τον αγαπημένο σου λογαριασμό και αν θέλεις βάλε και τον δικό σου λογαριασμό για να το δουν άλλα άτομα της κοινότητας μου και πιθανώς να σε ακολουθήσουν, γιατί όχι!

Τέλος, αν θες να πας το παιχνίδι σου με το Instagram στο επόμενο επίπεδο έχω κάτι για σένα. Είναι μια επαγγελματική υπηρεσία κατά την οποία αποκτάς μέσω follow/unfollow το κοινό που επιθυμείς. Θα τη βρεις στο terry.gr/doublegram

doublegram

Ξεκινάει από 40 δολάρια το μήνα με το πιο απλό πακέτο και φτάνει ως τα 100 το μήνα για επιχειρήσεις. Όταν τη χρησιμοποίησα σε έναν από τους δύο μου λογαριασμούς διπλασίασα τα άτομα που με ακολουθούσαν (από 747 σε 1450) μέσα σε έναν μήνα. Το καλό είναι ότι ακόμα και άτομα να μην έχεις στο λογαριασμό σου πάλι έχει εφαρμογή αρκεί φυσικά να έχεις περιεχόμενο.

Θα τα πούμε στο επόμενο, μη ξεχάσεις το σχόλιο σου από κάτω.

Στην επιτυχία σου,

Λευτέρης Χατζηιερεμίας

>
error: Content is protected !!