Πως να γίνεις Influencer στο Instagram (Video) - Λευτέρης Χατζηιερεμίας (Terry Hatziieremias)

ΕΠΙΤΥΧΙΑ – ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ – MARKETING – ONLINE BUSINESS

Πως να γίνεις Influencer στο Instagram (Video)

Published 8 months ago in Μarketing - 0 Comments
Πως να γίνεις Influencer στο Instagram

Τα social media και ιδιαίτερα το Instagram είναι ένα από τα αγαπημένα μου θέματα για ανάλυση και θεωρώ ότι είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους να κερδίσεις περισσότερες και μεγαλύτερες δουλειές αν το κάνεις σωστά. Στο σημερινό άρθρο θα σου πω τα μυστικά του πως να γίνεις Influencer στο Instagram, τι να κάνεις, τι να μη κάνεις, αλλά και τι λειτουργεί αυτή τη στιγμή στην πλατφόρμα γενικότερα.

Ονομάζομαι Λευτέρης Χατζηιερεμίας και είμαι High Performance και Online Business Coach. Τα social media είναι ένα πολύ μεγάλο μέρος της δουλειά μου και με λύπη μου λέω ότι οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν πως να τα χρησιμοποιήσουν σωστά. Αυτό φυσικά για μένα είναι καλό, αλλά κάποιες φορές πονάνε τα μάτια μου όταν είναι να καταναλώσω περιεχόμενο από αυτές τις πλατφόρμες.

Σε αυτό το άρθρο που περιέχει και δικό μου video animation θα σου δείξω πως να γίνεις Influencer στο Instagram. Ουσιαστικά θα σου πω πως να βγάλεις περισσότερα λεφτά, πως να έχεις μεγαλύτερη επιρροή αλλά και πως μπορώ εγώ να σε βοηθήσω με αυτό το παιχνίδι, γι’αυτό συνέχισε να διαβάζεις με προσοχή αυτό το άρθρο.

Πόσο σημαντικό είναι το Instagram;

Ας ξεκινήσουμε με το πιο βασικό. Πόσο σημαντικό είναι το Instagram και γιατί να επιλέξεις να γίνεις εκεί Influencer; Αρχικά να πω ότι το Instagram είναι property του Facebook. Για όσους δεν γνωρίζουν, το Facebook είναι ένα από τα πιο εκλεπτυσμένα marketing εργαλεία αυτή τη στιγμή στον κόσμο μας.

Οι περισσότεροι ξέρουν το Facebook ως ένα μέρος για να επικοινωνήσουν και δουν βίντεο με γάτες ή που και που κανένα motivation video. Η πραγματικότητα όμως είναι ότι το Facebook είναι ένα τρομερό marketing εργαλείο που πρέπει ο καθένας να έχει στη φαρέτρα του.

Το Instagram τώρα, έχει εξαγοραστεί από το Facebook για κάποια δισεκατομμύρια δολλάρια, 5 για την ακρίβεια. Το νούμερο είναι εξαιρετικά μικρό για το πόσο δύναμη έχει η πλατφόρμα.  Γιατί σου λέω όμως όλα αυτά;

Ο λόγος είναι ότι επειδή ακριβώς το Instagram ανήκει στο Facebook, αυτό το κάνει ένα τρομερά αξιόπιστο εργαλείο που το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα πεθάνει σύντομα. Ένα το κρατούμενο.

social media influencer

Πίσω από αυτούς τους κολοσσούς, υπάρχουν πολύ ιδιαίτερες ομάδες εξειδικευμένων ατόμων που κάνουν τα πάντα για να κρατήσουν τον κόσμο μέσα στις συγκεκριμένες πλατφόρμες. Αυτό κάνει τη δική μας ζωή εύκολη γιατί έχουμε πρόσβαση σε τρομερά εργαλεία εντελώς δωρεάν και όπως είπα και πιο πάνω, οι προσπάθειες μας να αυξήσουμε κοινό δεν θα πάνε χαμένες μακροπρόθεσμα γιατί τα μεγάλα αυτά παιδιά έχουν έρθει για να μείνουν.

Ένας άλλος λόγος που είναι σοφό να επιλέξει κανείς το Instagram ως πλατφόρμα τοποθέτησης είναι το community.

Η κοινότητα των ατόμων που παρακολουθούν το Instagram είναι άτομα τα οποία δεν ανέχονται το κακής ποιότητας περιεχόμενο και έχουν υψηλές προσδοκίες από τους δημιουργούς της πλατφόρμας. Αυτό είναι τρομερά θετικό γιατί σημαίνει ότι οι καλύτεροι θα κερδίσουν το παιχνίδι.

Τέλος να προσθέσω ότι όλοι χρησιμοποιούν κατά βάση κάποιο ad blocker. Αυτό σημαίνει ότι οι διαφημιστές χάνουν πρόσβαση σε ποιοτικά μάτια. Στο Instagram όμως μπορεί εύκολα να σε βρει κάποιος διαφημιστής (ειδικά αν δίνεις το email σου στο bio) και να συνεργαστεί μαζί σου. Αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί πολλά χρήματα που οι επιχειρήσεις τα έχουν για ξόδεμα, πηγαίνουν τώρα σε Influencers στο Instagram. Αυτό ονομάζεται Influencer Marketing.

Τι σημαίνει το να είσαι Influencer;

Influencer βγαίνει από τη λέξη Influence που σημαίνει επιρροή. Άρα Influencer είναι αυτός που επηρεάζει τις αποφάσεις του κοινού. Αν για παράδειγμα βρίσκεσαι μέσα στο feed και δεις ένα απόσπασμα από βίντεο στα Stories κάποιου που σε εμπνέει και στο τέλος του βίντεο σου λέει ότι για να δεις ολόκληρο το βίντεο στο YouTube κάνε Swipe up και το κάνεις.

Αυτό σημαίνει ότι σε επηρέασε να κάνεις κάτι που μάλλον δεν θα έκανες σε άλλη φάση. Άρα αυτός θεωρείται Influencer.  Εμείς θέλουμε να είμαστε τέτοιοι γιατί αν το κοινό κάνει “αυτό που του λέμε”, θα προσελκύσουμε περισσότερους διαφημιστές. Άρα περισσότερα χρήματα.

instagram influencer

Δεν είναι πάντα καλό να πας viral

Το Instagram δεν έχει μέσα στον αλγόριθμο του το share. Αυτό σημαίνει ότι δεν γίνεται κάποιος να αναδημοσιεύσει ένα ηλίθιο βίντεο με γάτες επειδή απλά τον έκανε να γελάσει μια στιγμή αδυναμίας. Φυσικά το να μην υπάρχει το share σημαίνει ότι κάτι δεν μπορεί να πάει viral.

Δεν θα πω εδώ τα θετικά του να πάει κάποιος viral όμως θα σου πω ότι ως δημιουργός όσο καλό μπορεί να σε κάνει το virality, τόσο ζημιά μπορεί να κάνει αντίστοιχα. Αν είσαι νέος δημιουργός και δεν είσαι έτοιμος να δεχτείς κριτική ή γενικότερα πολλά μάτια, το να πας viral μπορεί να σε “κάψει” πολύ εύκολα.

Επίσης θα σκέφτεσαι τι να κάνεις μετά συνεχώς και αυτό θα σε βγάλει εντελώς εκτός από τα νερά σου γιατί δεν θα είσαι άλλο ο εαυτός σου που αυτός σε έκανε να πας viral σε πρώτο επίπεδο.

Το Instagram σε προφυλάσσει ως δημιουργό

Το ενδιαφέρον με το Instagram είναι ότι σε προφυλάσσει ως δημιουργό. Από τη μία μεριά σου δίνει τη δυνατότητα να πεις σε βίντεο κάποιες ιδέες σου αν το επιθυμείς μέσω των Instagram Stories ή των ενός λεπτού βίντεο στα feed, ή στο IGTV από την άλλη μεριά και να μην κάνεις ποτέ βίντεο, δεν θα ενοχλήσει κανέναν.

Για παράδειγμα στο YouTube πρέπει οπωσδήποτε να μιλήσεις στην κάμερα μέσα στο βίντεο σου. Αυτό πολλές φορές μπορεί να προκαλέσει διαταραχή στο κοινό αν αυτά που θα πεις δεν τους βρίσκουν σύμφωνους. Στο Instagram δεν έχεις τέτοιο πρόβλημα αρκεί φυσικά να δίνεις ποιοτικό περιεχόμενο.

Τι να ποστάρεις;

Ωραία αρχίζουμε και μπαίνουμε στο ψητό σιγά σιγά. Την ερώτηση που μου κάνουν όλοι ανεξαιρέτως. “Λευτέρη, θέλω να ξεκινήσω με το Ίνσταγκραμ αλλά δε ξέρω τι να ποστάρω!” Κατ’αρχάς εδώ να ξαναπώ ότι αυτό το άρθρο είναι σοβαρότατο και απευθύνεται μόνο σε άτομα που θέλουν να γίνουν Influencers και βασικά έχουν κάτι να ποστάρουν λόγο της δουλειάς τους.

Για να ποστάρεις περιεχόμενο πρέπει να έχεις κάτι ουσιαστικό να πεις ή να δείξεις σε πρώτο επίπεδο.

Σημαντικό έτσι; Σκέψου το λίγο. Γιατί εγώ να κάτσω και να δω το περιεχόμενο σου; Τι μου προσφέρει; Αυτό είναι κάτι που σκέφτονται τα άτομα που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα πριν ακολουθήσουν κάποιον. Πρέπει το περιεχόμενο σου να δίνει αξία στα άτομα και στο κοινό σου. Το καλύτερο άρα που έχεις να κάνεις είναι να ποστάρεις κάτι που το κοινό σου θεωρεί ως υψηλή αξία.

Διάβασε και αυτό: Πως να προβάλλεις σωστά τον εαυτό σου

Τώρα το τι θεωρεί αξία το κοινό θα το καταλάβεις από το engagement, δηλαδή την αλληλεπίδραση που έχεις. Παρακάτω θα σου δείξω δύο φωτογραφίες από τον λογαριασμό μου στο Instagram.

Η πρώτη φωτογραφία έχει κανένα σχόλιο και κοντά στα 150 likes, η δεύτερη έχει δώδεκα σχόλια και κοντά 250 likes. Ο βασικός λόγος που πιστεύω ότι έγινε αυτό είναι ότι η πρώτη φωτοφραφία έχει λέξη που τους φαίνεται δύσκολη. Η λέξη Mantra.

Δεν την κατανόησαν γιατί πολλοί από το κοινό μου δεν γνωρίζουν Αγγλικά. Επίσης ο άλλος λόγος σχετικά με τα σχόλια είναι ότι στη δεύτερη φωτογραφία τους ζητάω να μου κάνουν το σχόλιο τους. Να γράψουν Ναι αν συμφωνούν με αυτό που διαβάζουν.

Συνέπεια, συνέπεια, συνέπεια

Αν θες να ηγηθείς σε άλλους ανθρώπους στα social media, εκτός από τα βιβλία που πρέπει να διαβάσεις και το βίντεο μου περί ηγεσίας που πρέπει να δεις πρέπει έχεις συνέπεια στην παραγωγή περιεχομένου σου. Αν θες να αποκτήσεις κάποια σχέση με το κοινό σου και να τους κάνεις να σε εμπιστεύονται και να σε αγαπούν, πρέπει εσύ να είσαι εκεί γι’αυτούς καθημερινά και να δίνεις αξία.

Για παράδειγμα εγώ και στους δύο μου λογαριασμούς στο insta, ανεβάζω σχεδόν κάθε μέρα περιεχόμενο που τα φτιάχνω κάθε πρωί εγώ ο ίδιος. Το κοινό μου το εκτιμά αυτό που κάνω και μου στέλνει την αγάπη του αλλά και επίσης παίρνει αξία γιατί μπορεί κάποιο μήνυμα να του καλυτερεύσει την ημέρα του. Αυτήν την πολύ όμορφη σχέση δεν θα την αποκτούσα αν δεν ανέβαζα ποιοτικό περιεχόμενο σε τακτά χρονικά διαστήματα.

Επίλογος

Πιστεύω πως όλοι πρέπει να έχουν ένα σοβαρό προφίλ με καλογραμμένο bio και ωραίο username. Μην χάνεις καιρό. Ξεκίνα σήμερα κιόλας να ανεβάζεις περιεχόμενο και να θυμάσαι πως πάντα μπορείς να σβήνεις κάτι που δεν σου αρέσει.

Προτεινόμενα άρθρα:

Τα Μυστικά του Πως να Γίνεις YouTuber

10 Τρόποι που Αυξάνουν IQ, Δημιουργικότητα & Συγκέντρωση

7 βιβλία που πρέπει να διαβάσεις αν θες να γίνεις καλύτερος ηγέτης

Στην επιτυχία σου,

Λευτέρης Χατζηιερεμίας

High Performance, Online Business Coach

Δες το κανάλι μου στο YouTube

Άκουσε το Podcast μου

Διάβασε και άλλα άρθρα στο Blog μου

Αν σου άρεσε κάνε κοινοποίηση πατώντας το f Button και αν θέλεις να λαμβάνεις ενημερώσεις μέσω fb messenger πάτησε το κίτρινο κουμπί 🙂

No comments yet

Leave a Reply:


>