Most Shared Posts

Πως θα Χάσω Κιλά & Πως να Κάψω Λίπος – Ο Απόλυτος Οδηγός (Video)

Πως θα χάσω κιλά; Πως να κάψω λίπος; Θες να χάσεις γρήγορα τα κιλά της κοιλιακής χώρας, αλλά δε μπορείς; Αν θέλεις να τα χάσεις αυτά τα κιλά, και πιο σημαντικά αν θες να μάθεις την τέχνη του πως να αποκτήσεις ένα καλογυμνασμένο κορμί, διάβασε οπωσδήποτε αυτό το άρθρο.

Το να χάσει κανείς κιλά γρήγορα και αποτελεσματικά δεν είναι δύσκολο και θεωρώ ότι συνοψίζεται σε δύο μεγάλες κεντρικές ιδέες. Ποιο είναι το περιβάλλον σου, τι κάνεις εσύ γι’αυτό και στο σημερινό άρθρο θα σου πω τις πιο σημαντικές προοπτικές που θα πρέπει να έχεις στο μυαλό σου αν θες να πετύχεις τους στόχους της φυσιολογίας σου.

“Το σώμα μας, είναι ο ναός της ψυχής μας και πάντα πρέπει να το προσέχουμε αν θέλουμε να το έχουμε.” – Terry Hatziieremias

Οι νέου τύπου τροφές που φτιάχνονται στα εργαστήρια μόνο καλό δεν κάνουν. Θέλει πάρα πολύ προσοχή και επίγνωση στο τι τροφές επιλέγει ο άνθρωπος να βάλει μέσα στο σύστημα του. Η τροφή μπορεί να γίνει ελιξήριο ζωής, μπορεί όμως να γίνει και δηλητήριο.

Πάμε να ξεκινήσουμε με την επίδραση του περιβάλλοντος και τι μπορούμε να κάνουμε για να την μειώσουμε δραστικά.

Πως θα Χάσω Κιλά & Πως να Κάψω Λίπος – Ο Απόλυτος Οδηγός του 2017

Α Μέρος: Περιβάλλον

1) Περιβάλλον – Τι έχεις μέσα στο ψυγείο σου

Αν θα δούλευες μαζί μου, θα σου έλεγα να μου δείξεις το ψυγείο αυτή τη στιγμή ως έχει. Για την ακρίβεια πάνε στο ψυγείο σου και άνοιξε το. Παρατήρησε τις τροφές που υπάρχουν εκεί. Δες και σκέψουν αν αυτές οι τροφές θεωρούνται υγιεινές ή όχι.

Οι τροφές αυτές χρειάζονται κατανάλωση αργά η γρήγορα γιατί έχουν ημερομηνία λήξης. Σε συνδυασμό με το ότι κανένας δε θέλει να πετάει αυτά για τα οποία ξοδεύει τα χρήματα του. Οπότε το πιθανότερο είναι πως αν έχεις αγοράσει εσύ κάτι από εκεί μέσα, μάλλον εσύ θα είσαι και αυτός που θα το καταναλώσει κιόλας.

Αν οι επιλογές της τροφής σου και η ώρα που επιλέγεις να φας, είναι λανθασμένες, τότε θα πάρεις λίπος. Αντίστοιχα αν ο τρόπος ζωής σου δεν έχει μέσα κάποιου είδους γυμναστική σε τακτά χρονικά διαστήματα, αυτό το λίπος δε θα το χάσεις.

Tι να κάνεις: Μην αγοράζεις βλακείες από τα super markets. Αν δεν αγόρασες εσύ τις τροφές, τότε μην τις καταναλώνεις.

2) Περιβάλλον – Οικογένεια, Φίλοι

Δεν είναι τυχαίο το ότι υπάρχει μεγάλη αναλογία ανάμεσα σε βάρος γονέων και βάρος παιδιών. Η οικογένεια και οι διατροφικές συνήθειες των γονέων μας, μας επηρρέασαν σε πολύ μεγάλο βαθμό. Οι γονείς είναι που δίνουν το παράδειγμα από πολύ νωρίς μάλιστα.

Αν αυτό το παράδειγμα δεν είναι καλό τότε δυσκολεύει η κατάσταση. Είναι σαν να προσπαθείς να ξε-μάθεις ποδήλατο από κάποιον. Ό,τι και να του πεις, ακόμα και να τον φοβίσεις, η τακτική δε θα πιάσει γιατί δεν κάνει αυτός το κουμάντο. Είναι σαν να μιλάς μόνος σου.

Αντίστοιχα πολύ ρόλο παίζουν και οι φίλοι σου. Αν ήσουν από τα άτομα που οι γονείς σου δεν είχαν μεγάλη επιρροή πάνω σου σε σχέση με τις διατροφικές συνήθειες, τότε δύσκολα να ξέφυγες και από την επιρροή των φίλων σου.

Μπορείς πολύ εύκολα να παρατηρήσεις στον εαυτό σου ότι οι φίλοι σου σε επηρρεάζουν στο τι θα καταναλώσεις. Είναι δυνατόν να πάτε για μπύρες και εσύ να πάρεις σόδα; Αναγκαστικά θα πάρεις μπύρα. Έτσι λειτουργεί ο άνθρωπος!

Τι να κάνεις: Ανακοίνωσε στους φίλους σου, ή στην οικογένεια σου ότι αλλάζεις δρόμο στις διατροφικές συνήθειες. Δεν έχεις πρόβλημα αν κανείς δεν ακολουθήσει, αντίστοιχα όμως θα προσαρμόσεις και εσύ τη συμπεριφορά σου. Αν οι φίλοι σου θέλουν πάλι να βγαίνουν κάθε Παρασκευή και να πίνουν τσίπουρα δεν έχουν κανένα δικαίωμα να σου πουν γιατί δεν πίνεις εφόσον είσαι ξεκάθαρος. Ή θα σε ανεχτούν ή θα βρεις άλλους φίλους. Ξεκαθάρισε τη θέση σου.

3) Περιβάλλον – Το πρότυπο σου

Αν έχεις ξεφύγει από την επιρροή των γονέων σου και την επιρροή των φίλων σου, τότε μάλλον έχεις πέσει θύμα στην επιρροή του προτύπου σου. Ποιο είναι το πρότυπο σου; Πως μοιάζει το πρότυπο σου. Αν το πρότυπο σου είναι ο Michael Jackson τότε καλή τύχη. Αν όμως είναι ο Michael Jordan ίσως και να φτάσεις σε καλό επίπεδο την φυσιολογία σου.

“Τα όμοια αρέσκονται στα όμοια.”

Αυτό που θέλω να θυμάστε σχετικά με τα πρότυπα, είναι ότι πρώτον πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί κατά την επιλογή τους, και δεύτερον μην γίνεστε ρομαντικοί. Αν το πρότυπο σας ξεθώριασε αλλάξτε το. Μην είστε άτομα προσκολλημένα στο παρελθόν.

Πρέπει να συνειδητοποιήσετε ότι τα πρότυπα που έχετε διαλέξει είναι παρελθοντικά. Ενδέχεται αυτή τη στιγμή να μην σας εξυπηρετούν. Μπορείτε να αλλάξετε. Είστε ελεύθεροι να κάνετε ό,τι θέλετε. Δεν είστε δέντρα!

Τι να κάνεις: Αν το παπούτσι σου βρωμάει, άλλαξε το.

Β Μέρος: Τι κάνεις εσύ

1) Τι κάνεις εσύ – Περιοριστικές πεποιθήσεις

Πως θα χάσω κιλά; Πως να κάψω λίπος; Αν θες να τα πετύχεις και τα δύο πες μου τι πιστεύεις για το σώμα σου. Τι θεωρείς ότι είναι αυτό το σώμα που σου δώθηκε και ποιες πιστεύεις ότι είναι οι δυνατότητες του. Αν πιστεύεις ότι το σώμα σου είναι ελαττωματικό, τότε καλή τύχη και παρεπιπτόντως λανθάνεις οικτρά.

“Το ανθρώπινο σώμα είναι η πιο εκλεπτυσμένη τεχνολογία σε όλη τη δημιουργία.” – Terry Hatziieremias

Tι να κάνεις: Αν έχεις πρόβλημα με τις πεποιθήσεις σου τότε αγόρασε υπηρεσία coaching. Μπορείς να πάρεις fitness coaching από κάποιον γυμναστή, που αργά και σταθερά θα σου δείξει την προοπτική του τι μπορείς να κάνεις με το σώμα σου. Έπειτα μπορείς να πάρεις coaching από κάποιον που ασχολείται με το NLP. Να μπει στο υποσυνείδητο σου και να σπάσει αυτές τις ιδέες που κουβαλάς. Δεν σου προτείνω τη δική μου υπηρεσία, high performance coaching, γιατί θεωρώ πως αν δεν τελειοποιήσει κάποιος τη φυσιολογία του δεν μπορεί να γίνει high performer.

2) Tι να κάνεις εσύ – Διατροφή, δίαιτα, κέτωση, διαλειμματική νηστεία, μεσογειακή διατροφή

Ακολουθείς κάποιο σύστημα διατροφής; Προσεγγίζεις στρατηγικά τη διατροφή σου; Ακολουθείς κάποια δίαιτα; Κακά τα ψέματα πολύ λίγοι άνθρωποι το κάνουν αυτό. Και αυτοί οι λίγοι είναι και που έχουν καλογυμνασμένα κορμιά.

Δεν είναι δύσκολο να κάνεις δίαιτα. Απλά πρέπει να έχεις κατεύθυνση σωστή και προσαρμοσμένη σε εσένα ατομικά. Επίσης θα πρέπει να έχεις πειθαρχία. Μην πιστεύεις ότι αυτοί που κάνουν δίαιτα δεν τρώνε νόστιμες τροφές. Αυτό που πραγματικά συμβαίνει είναι ότι προσέχουν πολύ τις ώρες που καταναλώνουν τροφές και ακολουθούν κάποιο σύστημα.

Έχω να σου πω 3 συστήματα διατροφής σε αυτό το άρθρο. Διαλειμματική νηστεία, κέτωση ή κετογονική δίαιτα και μεσογειακή διατροφή.

1. Διαλειμματική νηστεία

Σε αυτό το βίντεο εξηγώ πως να κάνεις διαλειμματική νηστεία. Να ξεκαθαρίσω πως η διαλειμματική νηστεία δεν είναι για αρχάριους. Καλό θα ήταν να υπήρχε κάποια ιατρική παρακολούθηση ειδικά αν τα άτομα έχουν προβλήματα θυροειδούς.

Στην διαλειμματική νηστεία έχεις μόνο ένα 8ωρο παράθυρο για κατανάλωση τροφής. Η ιδέα είναι ότι τις υπόλοιπες ώρες δεν τρως τίποτα που να σου αυξάνει τα επίπεδα ινσουλίνης. Ακόμα και μισό κουταλάκι ζάχαρης στον καφέ σου, απαγορεύεται. Υπάρχουν έρευνες που δείχνουν ότι γίνεται το insulin spike στο αίμα και σπάει έτσι η νηστεία.

Τα οφέλη της διαλειμματικής νηστείας είναι πολλά. Εκτός του ότι είναι βολική για την δουλειά μας, μειώνει σε όγκο το στομάχι, πραγματοποιείται καύση λίπους, και τα υπάρχοντα κύτταρα ενδυναμώνονται εφόσον αποβάλλονται τα πεθαμένα κύτταρα γρηγορότερα.

2. Κετογονική δίαιτα – Κέτωση

Ούτε και η κετογονική δίαιτα είναι για αρχάριους. Και αυτό το επίπεδο είναι υψηλό. Σε αντίθεση με την ευκολία της διαλειμματικής νηστεία η κετογονική δίαιτα είναι πολύ πιο δύσκολο να εφαρμοστεί. Αυτό γιατί το budget που πρέπει να χρησιμοποιήσει κάποιος και το ποσοστό πειθαρχίας, είναι ανεβασμένο.

Στην κέτωση ο άνθρωπος τρώει ελάχιστους υδατάνθρακες, όση χρειάζεται πρωτείνη και οι υπόλοιπες θερμίδες για να διατηρήσει τα κιλά προέρχονται από λίπος. Όταν τηρείται η σωστή αναλογία στα παραπάνω μακροστοιχεία, το σώμα παράγει κετόνες. Παράγονται από το συκώτι και φαίνονται να ενεργοποιούνται στο αίμα όταν η ποσότητα της ινσουλίνης που υπάρχει στο αίμα είναι χαμηλή. Γι’αυτό και για να κάνεις σωστά κέτωση δεν τρως υδατάνθρακα υψηλού γλυκαιμικού δείκτη.

Εδώ να πω ότι η μη λήψη υδατανθράκων απαγορεύεται. Κάνει κακό στον εγκέφαλο, γιατί απλά ο εγκέφαλος καίει γλυκόζη. Επίσης δε μπορούν να μεταβολιστούν οι πρωτείνες χωρίς την παρουσία υδατανθράκων. Η κέτωση αν γίνει σωστά περιέχει υδατάνθρακα, απλά είναι χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη.

Ο εγκέφαλος δεν μπορεί να κάψει λιπαρά οξέα. Μπορεί όμως να κάψει γλυκόζη. Οπότε δεν πρέπει να αναρωτηθεί κανείς, αν η κέτωση κάνει ζημιά στον εγκέφαλο; Η απάντηση είναι ότι δεν κάνει. Γιατί εκτός από γλυκόζη ο εγκέφαλος μπορεί να κάψει κετόνες. Αν κάποιος λοιπόν κάνει σωστά την δίαιτα αυτήν δεν διατρέχει κίνδυνο γιατί οι κετόνες μπορούν να διασχίσουν τον αιματοέγκεφαλικό φραγμό και να δώσουν την ενέργεια που χρειάζεται ο εγκέφαλος απουσία γλυκόζης. Παρόλα αυτά να σημειωθεί ότι κάποια κύτταρα στον εγκέφαλο καίνε αποκλειστικά γλυκόζη.

3. Μεσογειακή διατροφή

Η μεσογειακή διατροφή είναι το σύστημα διατροφής που δημιουργήθηκε από εμάς τους Έλληνες και άρα είναι το πιο εύκολο και υγιεινό σύστημα που μπορεί να χρησιμοποιείσει κανείς. Οι περισσότεροι ξέρουν να το κάνουν αλλά δεν το κάνουν γιατί καταναλώνουν πολύ κρέας.

Τα παραδοσιακά Ελληνικά φαγητά είναι μέρος της μεσογειακής διατροφής. Το μόνο που έχεις να κάνεις για να ξεκινήσεις το σύστημα αυτό είναι να μειώσεις την κατανάλωση κρέατος. Κόκκινο κρέας μια φορά τον μήνα και πολύ είπα. Ψάρι και κοτόπουλο μια φορά την εβδομάδα μια φορά τις δυο εβδομάδες. Ουσιαστικά η μεσογειακή διατροφή είναι ένα χορτοφαγικό σύστημα.

Θεωρώ όλοι πρέπει να γυρίσουμε στις ρίζες μας. Η κατανάλωση κρέατος κάνει τεράστια ζημιά στη νοητική μας υγεία και φέρνει καρκίνο. Αν δε θες να αποκτήσεις καρκίνο και θες να μείνεις για πάντα νέος/νέα, κόψε το κρέας θυλαστικών. Το κοτόπουλο είναι καλύτερο γιατί δεν είναι θυλαστικό προφανώς, από την άλλην όμως έχει πάρα πολλές ορμόνες.

3) Tι να κάνεις εσύ – Γυμναστική

Aκολουθείς κάποιο σύστημα γυμναστικής; Κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικό σωματότυπο. Δες το βίντεο που έκανα στο thepdproject SHOW και μάθε τα είδη σωματοτύπων.

Δε θα σου πω τι να κάνεις εδώ. Ο Σωκράτης είπε ότι κανένας άντρας δε θα πρέπει να δέχεται συμβουλές στο πως να γυμνάσει το σώμα του. Τα δεδομένα ήταν διαφορετικά όμως τότε. Αυτό ειπώθηκε γιατί όλοι είχαν αυτογνωσία τότε. Τουλάχιστον αυτοί που ήταν στον κύκλο του Σωκράτη.

Τώρα οι άνθρωποι δεν έχουν ιδέα από τη φυσιολογία τους. Μπορεί να είναι οι καλύτεροι οικονομολόγοι ή δικηγόροι και να μην γνωρίζουν αυτό το βασικό. Η καλύτερη συμβουλή που έχω να σου πω εδώ είναι να πληρώσεις έναν γυμναστή να σου μάθει.

Δίνεις μια φορά τα λεφτά, μαθαίνεις από κάποιον μέντορα που ξέρει καλύτερα το πως λειτουργεί το σύστημα αυτό, και δεν αλλάζεις ποτέ τις ασκήσεις που δουλεύουν για σένα. Κρατάς τον κορμό σταθερό. Και αν ρωτάς εμένα, δε νοείται άνθρωπος να μην κάνει ασκήσεις με αντιστάσεις. Αυτό έχω να πω μόνο.

Στην επιτυχία σου,

Λευτέρης Χατζηιερεμίας

Δημιουργός του Online Course: Morning Energy

Αν θες να μάθεις περισσότερα για το πως λειτουργεί η ψυχολογία σου και η αυτοπεποίθηση σου έχω κάτι για σένα. Έχω δημιουργήσει ένα πρόγραμμα σε μορφή βίντεο που εξηγεί ακριβώς το πως λειτουργεί η ψυχολογία σου και τι να κάνεις για να την ελέγξεις! Πάρτο δωρεάν στο www.morning.gr

Αν έχεις την όρεξη και θέλεις να συμπληρώσεις κάτι, παρακαλώ, στα σχόλια από κάτω!

Επίσης μη ξεχάσεις να κάνεις Like στη σελίδα στο Facebook, να μπεις στην κοινότητα στο Facebook Group και να κάνεις εγγραφή στο κανάλι μου στο YouTube.